Sunday, 4 December 2011

9.nädal

Taas tunne, et asjadega ei saa piisavalt tegeleda ja tegevused venivad (lapsed haiged, muud kodused ülesanded jm segavad asjaolud). Püüan siiski oma töödega edasi toimetada.
MP 3 e-kursus sai läbi ja lõpetas 10 kursuslast 19st. Üks jätkab oma  tegemata töödega järgmisel kursusel. Sel nädalal tegelesingi uue e-kursuse avamisega. Kuna teen seda nüüd iseseisvalt teist korda, siis tean, mida ja kuidas seekord teha, et asjad paremini õnnestuks. Pean tegema mõned juhendid ümber, sest keskkonnad on muutunud ja olen valmis ka osalejaid algusest peale vajadusel utsitama, et ei loobutaks kergekäeliselt. Need on põhilised märksõnad uueks kursuseks.
Testi analüüsimisega olen küll ajast maha jäänud. Järgmise nädala jooksul püüan siiski suurema osa analüüsist ära teha. Kui ei jõua seda valmis, siis jätkan 11.nädalal. Tegemata see igal juhul ei jää. Kokkuvõtteid saab siis õpetajatele esitleda jaanuari algul.
Õpidisainiga tegelesin. Esimene tund oli kolmapäeval ja lapsed said Scratchiga väga hästi hakkama. Aega jäi isegi pisut üle. Sellest saab järeldada, et järgmisse tundi võib tegevusi rohkemgi planeerida. Täna tegelengi 2.tunni töölehe tegemisega. Kui ise selle programmiga tegelema hakkasin, siis jäi mulje, et tegemist on väga keerulise asjaga: ja kahtlesin, kas see 1.-2. kooliastmele sobib. Nüüd näen, et kui kõike selgitada lihtsalt ja liikuda edasi samm-sammult (ja sammud pole väga pikad), siis saavad nooremad õpilased sellega kenasti hakkama. Ja see meeldib neile.
Juhendajast on mulle väga palju abi. Mina olen just see, kes esialgu end haridustehnoloogina tunda ei osanud, aga nüüd koos asju arutades ja ise toimetades tekib järjest enam tunne, et  haridustehnoloogina töötamine pole tulevikus sugugi võimatu. Ilma hea juhendamiseta poleks see võimalik. Eriti meeldib see,et juhendaja ei ütle mulle ette, et tee nii, vaid pigem küsib, mida sa teeksid ja kui mina olen omamõtted välja käinud, siis vajadusel ta lisab või korrigeerib. Aitäh!

1 comment:

  1. Mulle meeldis väga lugeda, et praktika on siiski kasuks tulnud ja tajud end üha rohkem haridustehnoloogina, suurepärane.

    Ka Ingrid mainis, et on jäänud testi analüüsimisega ajahätta - ärge üldse pabistage, see mida te lisaks õppedisainile ettevõtsite on suurem kui mõne inimese magistritöö (ja ma tõesti leian, et üks teist peaks sellest töö kirjutama, ma elan iga nädal nendele tulemustele kaasa, see on huvitav, see on vajalik, see on tõesti hea, mida te teete), seega kui ei jõua praktika lõpuks, pole mitte midagi.

    Kairit

    ReplyDelete